אומגה x סווטש MoonSwatch – קבוצת סווטש השתגעה?

הכתבה הבאה היא ככל הנראה אחת הכתבות המיותרות ביותר בתולדות המגזין ווטשגורו. אלא אם הייתם על אי בודד בשבוע האחרון, מנותקים מכל סממן של ציווילזציה, אנחנו מניחים שאתם כבר מכירים כל פרט ופרט מהשעונים החדשים שעליהם נספר לכם. אנחנו גם מניחים שאתם כבר משתייכים למחנה מסוים – האוהבים או השונאים. סביר להניח שגם ראיתם את התורים הארוכים המשתרכים מול הבוטיקים של סווטש בסוף השבוע האחרון. ובכל זאת, אי אפשר בלי התייחסות שלנו לשעונים האלה. אז מוזמנים להכיר ביחד איתנו את השעונים החדשים של קבוצת סווטש – אומגה x סווטש MoonSwatch ולגלות ביחד איתנו, אם קבוצת סווטש השתגעה, או שמי שהשתגע זה בכלל אנחנו …
הטיזרים הראשונים הופיעו בתחילת שבוע שעבר. הלוגו של שני המותגים הגדולים ביותר של קבוצת סווטש הופיעו אחד לצד השני במודעות. כשאנחנו כותבים גדולים, אנחנו לא מתכוונים מבחינת הורולוגיה, אנחנו מתכוונים לשני המותגים הגדולים מבחינת פרסום ורווחים שהם מייצרים לקבוצה. המותגים הם מן הסתם אומגה וסווטש.
כבר בשלב הזה חובבי שעונים ברחבי הרשת התחילו בדיוני השנאה-אהבה המוכרים. חלק חשבו שמדובר ברעיון נהדר, להנגיש שעונים כלשהם של אומגה (הרוב המוחלט ברשת כבר החליט שמדובר במון ווטש) בעזרת המותג של סווטש – ייצור המוני ותג מחיר זול ונגיש (כן, אנחנו מודעים לאירוניה).
ביום רביעי שעבר נחשפו השעונים – סדרת שעוני מון ווטש, ליתר דיוק – MoonSwatch (מון סווטש). שעונים מחומרים פשוטים, עם מנגנון קוורץ, עם העיצוב האייקוני של המון ווטש. על השעונים הלוגו של אומגה ושל סווטש ובעיקר – חגיגה של צבעים. ומאז? היסטריה וטירוף ברחבי הרשת, אליהם נגיע בהמשך. בואו ונכיר את השעונים החדשים קודם.
השעונים החדשים של אומגה וסווטש מגיעים בגוף העשוי מסגסוגת ביו-קרמית, בקוטר של 42 מ״מ ובעובי של 13.25 מ״מ. לפי קבוצת סווטש, הסגסוגת הביו קרמית מכילה שני שלישים קרמיים ושליש חומר פלסטי המופק מזרעים של צמח הקיק.
השעונים מגיעים עם עמידות למים בעומק של עד ל-30 מטרים ועם רצועת בד וולקרו.
קבוצת סווטש בחרה בעיצוב המוכר של שעוני המון ווטש, עם מגוון רחב של צבעים ללוחות השעונים ולרצועות שלהם. אנחנו מקבלים בסך הכל 11 שעונים בסדרה, כשכל שעון מוקדש לאחד הגופים השמימיים במערכת השמש שלנו – ״המשימה על הארץ״, ״המשימה לירח”, ״המשימה לשמש״ וכדומה.
על הגב של כל אחד מהשעונים הללו מודפס שם המשימה, ביחד עם המוטיב של הגוף השמימי (ירח, שמש, כדור הארץ וכדומה), ביחד עם משפטי מוטיבציה כמו – ״לחלום בגדול״, ״להנות מהמשימה״ ועוד.
בתוך השעונים אנו מוצאים מנגנון קוורץ כרונוגרף מבית ETA, עוד אחת מהזרועות החזקות והבולטות של קבוצת סווטש.
אם שמתם לב, הזכרנו פעמים רבות במהלך הכתבה את השם ״קבוצת סווטש״. אין ספק כי ההחלטה על שיתוף הפעולה בין אומגה לסווטש מגיע היישר מלמעלה מהנהגת קבוצת סווטש. אין סיכוי שהיינו רואים שעונים כאלו ללא האישור של ניקולס הייק הבן. פשוט אין סיכוי.
כפי שציינו בתחילת הכתבה, בימים שחלפו מאז השקת השעונים החדשים, אתם כבר בוודאי נחשפתם לכל דיון אפשרי סביבם ברשת. מצד אחד יש את אלו שטוענים שמדובר בסוג של ״זילות״ כלפי המותג אומגה וסדרת שעוני הספידמאסטר ועד לקיצוניים שאפילו מכנים את המהלך בשם ״חילול הקודש״. מצד שני ישנם לא מעט אנשים שחושבים שמדובר במהלך נהדר, שמנגיש את אחת מסדרות השעונים המפורסמות והנחשקות בעולם, כשהוא מספק לנו שעונים זולים מאוד, במחיר ששווה באמת לכל כיס.
תג המחיר הרשמי של השעונים הללו עומד על 260 דולרים.
בפסקה הקודמת ציינו שיש שני צדדים לדיון לגבי השעונים החדשים. כאלו שמצדדים במהלך וכאלו שמתנגדים לו. מי מנצח? אם לשפוט לפי התורים שהצטברו לפני פתיחת החנויות של סווטש מסביב לעולם בסוף השבוע האחרון, כנראה שאלו שמצדדים במהלך. או שמדובר באנשים שמנסים להניח את ידם על אחד מהשעונים החדשים, מתוך ציפייה למכור אותו ברווח עצום.
ברחבי הרשת כבר אפשר למצוא שעונים כאלו למכירה בסכומים שמתקרבים ל-5 ספרות בדולרים. אנחנו בהחלט מקווים שאף אחד לא ירכוש שעון כזה בסכום כזה. חשוב להדגיש שלא מדובר במהדורות מוגבלות, כך שעם קצת סבלנות סביר להניח שברגע שיירגע הביקוש הראשוני, תוכלו גם אתם להשיג את ידכם על אחד מהשעונים הללו.
למידע נוסף על השעונים החדשים באתר של סווטש.
1 תגובה
“סוואטש לנצח סוואטש”.
, איירוני ממש יפה התפגר אחרי שנה. נתתי עןד צ’אנס, אותו סיפור.
לוגו של אומגה על שעון פלסטיק עם רייטינג ל30 מטר, זה עדיין לא זה.
הרעיון יפה.
שיצליחו