יצרנית השעונים ייגר לה-קולטרה (Jaeger LeCoultre), שמזוהה עם שעון הרברסו האיקוני, הכריזה על הרחבת תקופת האחריות לשעונים של החברה, לתקופה של שמונה שנים. מדובר בתקופת האחריות הארוכה ביותר בעולם השעונים כיום. הסטנדרט בתעשיית השעונים עומד על שנתיים אחריות, כשרולקס ואומגה הציעו עד היום את תקופת האחריות הארוכה ביותר, חמש שנים, כשעכשיו ייגר לה-קולטרה עוקפת אותן בצורה משמעותית.

ייגר לה-קולטרה, הממוקמת בלה-סניטר, היא יצרנית מנגנוני השעונים הגדולה ביותר בתאגיד מוצרי היוקרה ריצ’מונט, הקונגלומרט שעומד מאחורי מותגי שעונים נוספים כמו א. לנגה, קרטיה ו-IWC, כשמהלך הרחבת האחריות שלה מגיע כתוצאה ממערכת מתקדמת לניהול קשרים עם לקוחות החברה שמנהלת ייגר לה-קולטרה.

לאתר יגר לה-קולטרה העולמי

תקופת האחריות המורחבת תכנס לתוקפה באופן מיידי (אביב 2019), כשרוכשים של שעוני ייגר לה-קולטרה חדשים יוכלו להרשם באופן מקוון לתוכנית האחריות של ייגר לה-קולטרה (Jaeger-LeCoultre Care Programme) שמרחיבה באופן אוטומטי את תקופת האחריות של שעונים.

אם רכשתם שעון של החברה בעבר, ייגר לה-קולטרה לא מקפחת אתכם. ייגר לה-קולטרה תאפשר גם לרוכשים של שעונים של החברה מהשנים האחרונות להירשם ולהרחיב את תקופת האחריות של השעון שלהם באמצעות אותה תוכנית, שתהיה זמינה ב-12 שפות שונות – אנגלית, צרפתית, גרמנית, פורטוגזית, ספרדית, איטלקית, ערבית, רוסית, יפנית, קוריאנית ושני ניבים של סינית.

במסגרת התוכנית, ייגר לה-קולטרה תציע פלטפורמה דיגיטלית ייעודית, מותאמת באופן אישי לכל לקוח ולקוח, עם טיפים ומידע חשוב כמו עצות לטיפול בשעון, היסטוריית הטיפולים של השעון וכמובן האחריות הבינלאומית המורחבת של שמונה שנים.
ייגר לה-קולטרה תציע לרוכשי שעוני החברה שירותי ערך מוסף בכל הקשור לטיפול ואחזקת השעון ואפילו שיפור של השעונים, כמו גם בדיקות תקינות וכלי חריטה.

ייגר לה-קולטרה היא אחת מיצרניות שעוני היוקרה המובילות בעולם. החברה היא יצרנית שעונים עם ייצור משולב במלואו בתוך מפעלי החברה, עם מעל ל-180 נקודות שונות שעובר השעון במהלך הייצור, החל ממחקר ופיתוח, עיצוב, הרכבה, עיטורים ועוד, כשכל אחד מהשלבים מבוצע כאמור בתוך מפעל החברה בעמק דה ז’ו בשוויץ.

במסגרת תוכנית הרחבת האחריות, בייגר לה-קולטרה מקווים לטפח מערכת יחסים מוגברת עם לקוחות החברה מסביב לעולם, כשתוכנית הרחבת האחריות נתמכת על ידי רשת החנויות הבינלאומית של המותג, שתאפשר לצרכנים לפגוש את החברה היכן שנוח להם, בין אם מדובר ברכישה של שעון חדש או ביצירת קשר עם ייגר לה-קולטרה, כשהחברה תאפשר לכל צרכן, לא משנה היכן הוא רכש את השעון שלו, בחנות בוטיק של החברה או בחנות מקוונת, להרשם ולהשתמש בשירותים השונים של התוכנית.

קת’רין רנייה, מנכ”לית ייגר לה-קולטרה אמרה “אנחנו גאים לומר כי תוכנית האחריות החדשה שלנו היא חלק אינטגרלי מערכי המותג שלנו, במטרה לפתח מערכת יחסים ארוכת טווח ואכפתית עם הלקוחות שלנו. אנחנו ממשיכים להשקיע בשביעות הרצון של הלקוחות המוערכים שלנו והתוכנית הזאת ותקופת האחריות המורחבת שאנחנו מציעים הם ציון דרך משמעותי שנועד לסייע ללקוחות שלנו להכיר טוב יותר ולטפל בצורה טובה יותר בשעונים שלהם. אנחנו מתרגשים להציע את הפתרון החדש הזה בהתאם לשינויי ההעדפות של הלקוחות שלנו, כשאנחנו נשארים נאמנים למסורת והמעמד ארוך השנים של החברה כבית של שעונים, כשאנחנו מאתגרים את עצמנו תמיד לקחת את הטכנולוגיה, העיצוב ואיכות השירות לשלב הבא.”