זה לא סוד שיצרניות השעונים מחפשות כל הזמן דרכים לשדרג את המוצרים שלהן ולהעניק להם ערך מוסף, כשאחת הדרכים הנפוצות ביותר לאחרונה היא הארכת תקופת האחריות לשעונים. רק לפני מספר ימים התבשרנו כי IWC שפהאוזן האריכה את האחריות לשעונים שלה לשמונה שנים והיום אנו מתבשרים על חברה נוספת שמכריזה על הרחבת אחריות לפרק זמן זהה – פנריי.

פנריי הכריזה היום (26.11) על תוכנית שירות חדשה לאחר מכירה בשם Pam.Guard. במסגרת התוכנית פנריי מציעה שמונה שנות אחריות על כל השעונים מתוצרתה. בכך הופכת פנריי ליצרנית השעונים הרביעית מקבוצת ריצ’מונט שמעניקה שמונה שנות אחריות לשעונים שלה, אחרי ייגר לה-קולטרה, קרטייה ו-IWC.

במסגרת התוכנית החדשה, שיוצאת לדרך כאמור החל מהיום, ה-26 לנובמבר 2019, ניתן יהיה לרשום לתוכנית וליהנות מהאחריות המורחבת לא רק שעונים חדשים, אלא גם שעונים שנרכשו ממפיץ מורשה של פנריי במהלך השנתיים האחרונות. הנרשמים לתוכנית יהנו מהטבות נוספות מלבד האחריות המורחבת כמו ניוזלטר מותאם אישית וחווית משתמש עשירה באמצעות פלטפורמות ניידות שיעזרו ללקוחות המותג להעמיק את הידע שלהם אודות החברה.

פנריי Pam.Guard - תוכנית אחריות מורחבת לשמונה שנים.
פנריי Pam.Guard – תוכנית אחריות מורחבת לשמונה שנים.
מנכ”ל פנריי, ז’אן מארק-פונטרו, מונה לתפקיד באפריל 2018, לאחר שמילא בשורת תפקידים בקבוצת ריצ’מונט במשך כשני עשורים. במהלך התקופה שלו בקבוצה הוא נשא בתפקידים בכירים במון-בלאן ולאחרונה ניהל את המותג רוג’ה דובואי במשך כשש שנים.
פנריי Pam.Guard. תוכנית אחריות מורחבת לשמונה שנים לשעוני פנריי.
פנריי Pam.Guard. תוכנית אחריות מורחבת לשמונה שנים לשעוני פנריי.
מונטרו אמר “כשהצטרפתי לפנריי, הייתי מוקסם מה-Laboratorio di Idee, כי תמיד אהבתי את הרעיון של למתוח את הגבולות. עבורי, לא מדובר רק במתיחה של הגבולות הטכניים עם השעונים שלנו, אלא גם בכל מה שקשור לחוויה שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו”. מונטרו הוסיף ואמר “הסטנדרט בתעשייה הוא אחריות של שנתיים ואני רציתי אחת מהחברות הבודדות שמציעות מעבר לסטנדרט. היות ואנחנו מאמינים וסומכים מאוד על איכות המנגנונים שלנו, זה היה אך טבעי שנרצה לעשות את הצעד הזה. יש לנו את הניסיון עם תקופות אחריות מורחבות, כשלפני מספר שנים השקנו את ה-Lab-ID, עם תקופת אחריות של 50 שנה.”
לאתר פנריי העולמי